Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Celina

Gisteren had ik het genoegen om kennis te maken met Bart, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe snel en behulpzaam hij was. Ik had mijn sleutels thuis vergeten, maar gelukkig kon Bart me snel uit de... Gisteren had ik het genoegen om kennis te maken met Bart, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe snel en behulpzaam hij was. Ik had mijn sleutels thuis vergeten, maar gelukkig kon Bart me snel uit de nood helpen. Hij is een ontzettend vriendelijke en professionele man. De service was fantastisch en ik ben zeer tevreden. Heel hartelijk bedankt, Bart!

Almere

Arie w

Snel geholpen 😊👌

Schiedam

sleutelmaker Limburg

Ja hoor best goed. Volgens afspraak in de avond uren, op tijd aangekomen, de lokale slotenmaker. In 15 minuten had hij de deur weer open. Cylinderslot moet nog op speciale maat geplaatst worden deze... Ja hoor best goed. Volgens afspraak in de avond uren, op tijd aangekomen, de lokale slotenmaker. In 15 minuten had hij de deur weer open. Cylinderslot moet nog op speciale maat geplaatst worden deze week. Die had hij niet. Ik ben tevreden. Kosten 340 € inclusief voorijkosten op 45 km afstand en nieuw voorlopig slot

Landgraaf

Aicha

Slechte ervaring telefonisch gesprek met medewerker Hassan, ging de telefoon ophangen voor dat ik klaar met mijn vragen! Vreemd

Breda

Tanja

De slotenmaker was vriendelijk en bereid om breed met me mee te denken. Toen de slotenmaker later was, werd ik hierover gebeld om dit te laten weten. Oftewel een professioneel en prettig contact. Ik... De slotenmaker was vriendelijk en bereid om breed met me mee te denken. Toen de slotenmaker later was, werd ik hierover gebeld om dit te laten weten. Oftewel een professioneel en prettig contact. Ik zou ze zeker aanraden!

Utrecht

Ger Vermeer

Tas is snel, vriendelijke vakman, zeker een aanrader, blij mee

Rotterdam

mehdi

I like it bro

I like it bro

Mo

Top

Voorburg

Mariam S

Slechte ervaring met Hassan Bashiri!

Slechte ervaring met Hassan Bashiri!

Ik probeerde mijn vriendin te helpen toen ze buitengesloten was en we besloten om hulp in te schakelen om het slot te openen. Mijn vriendin belde het bedrijf op, maakte een afspraak en werd geïnformeerd dat ze een uur zou moeten wachten.

Gelukkig kreeg ze de deur na ongeveer vijf minuten zelf open en belde ze meteen om de afspraak af te zeggen. Tot onze grote schok werd ze vervolgens door Hassan Bashiri, een medewerker van het bedrijf, compleet uitgescholden. Ze werd vervolgens uitgemaakt voor “kk sl*t”.

Deze ervaring was uiterst teleurstellend en onprofessioneel. Klantenservice zou op de eerste plaats moeten komen, en we hadden zeker niet verwacht zo behandeld te worden voor het afzeggen van een afspraak die niet meer nodig was.

Wij raden dit bedrijf absoluut niet aan op basis van deze schokkende behandeling.

Sittard

SB

Wat een oplichter! Ik heb hem gevraagd voor een nieuwe slot en dat was maar 200 euro nu komt hij aan om alleen slot te openen en was het ineens een ander prijs en heb ik alsnog geen nieuwe slot... Wat een oplichter! Ik heb hem gevraagd voor een nieuwe slot en dat was maar 200 euro nu komt hij aan om alleen slot te openen en was het ineens een ander prijs en heb ik alsnog geen nieuwe slot gekregen, ik raadt hem niemand hier aan !!

Made